ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է, որ կքննարկի Իրանը կրկին ռմբակոծելու հնարավորությունը, եթե Թեհրանն ուրանը հարստացնի մինչև «տագնապալի» մակարդակի։ Թրամփը հավելել է, որ կցանկանար տեսնել, թե ինչպես են Միջազգային ատոմային էներգիայի գործակալության կամ այլ հեղինակավոր աղբյուրի տեսուչները ստուգում Իրանի միջուկային օբյեկտներն անցյալ շաբաթավերջին դրանց ռմբակոծությունից հետո։               
 

Ասֆալտապատելուց հետո քանդել չկա

Ասֆալտապատելուց հետո քանդել չկա
13.06.2012 | 06:11

«Ինչ լավ կլիներ, որ Հայաստանում ԱԺ ընտրությունները տարին մեկ անցկացվեին, իսկ նախագահականը` թող հինգ տարին մեկ մնար, ոչինչ»,- ժողովրդի այս տեսակետը ձևավորվել է ընտրությունից ընտրություն մայրաքաղաքում և մարզերում ասֆալտապատման և բարեկարգման աշխատանքների հետևանքով։ Սակայն նման խոսակցություններն անհարկի են համարում Երևանի քաղաքապետարանում և վստահեցնում են, որ իրենց իրականացրած ծրագրերը որևէ կապ չունեն ընտրությունների հետ։
«Մայրաքաղաքում 2012-ին իրականացվող ավտոճանապարհների հիմնանորոգման, փողոցների, բակերի բարեկարգման ծրագրերը նախատեսված են եղել տարեսկզբին և հաստատվել են պետբյուջեով»,- մեզ հետ հեռախոսազրույցում ասաց քաղաքապետարանի լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի վարչության պետ ԱՐԹՈՒՐ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆԸ։ Նա տեղեկացրեց նաև, որ այս տարի ծրագրավորված 2 մլն քմ ավտոճանապարհների ասֆալտապատման աշխատանքների 60 %-ը հունիսի 12-ի դրությամբ, ավարտված է։ Ծրագրված է այս տարի ասֆալտապատել ևս 25 ճանապարհ, որոնք ԽՍՀՄ ժամանակներից չեն նորոգվել` գրունտային են։ Բացի սրանից, պետք է իրականացվի նաև 350 երկրորդային և երրորդային փողոցի, 400-ից ավելի բակերի և միջբակային տարածքների բարեկարգում և 80 փողոցների մայթեզրերի հիմնանորոգում։
Այլ կերպ ասած, քաղաքապետարանը որոշել է մայրաքաղաքը մրցունակ դարձնել տարածաշրջանում և գրավիչ ոչ միայն զբոսաշրջիկների, այլև սեփական բնակչության համար։ Սակայն կա մի մտավախություն. արդյո՞ք ասֆալտապատման աշխատանքների ավարտից հետո դրանք կրկին չե՞ն քանդվի` ջրի, գազի ինչ-որ խողովակ փոխելու կամ վերանորոգելու պատրվակով։ Մեր այս մտավախությունն անհիմն չէ։ Հայաստանի անկախությունից ի վեր ճանապարհներն ասֆալտապատվում և մի քանի ամիս հետո քանդվում են նշված պատճառներով։ Դժվար թե 20 տարում որևէ պաշտոնյա գլխի ընկած չլինի, որ սկզբում կարելի է փոխել կոմունիկացիաները, հետո միայն հիմնանորոգել ճանապարհները։ Իհարկե, սա շատ պարզ է հասկանալու համար, սակայն հասկանալի է նաև, որ որքան հաճախ է հիմնանորոգման աշխատանք իրականացվում, այնքան ֆինանսական միջոցների պտույտը շարունակական է լինում։ Գուցե այս գայթակղությո՞ւնն է, որ մարդիկ չեն դիմանում` հիմնանորոգում ու քանդում են, հիմնանորոգում ու քանդում են։ Ինչևէ։
Քանի որ 2012-ին քաղաքապետարանը ձեռնամուխ է եղել հսկայածավալ աշխատանքների, փորձեցինք ճշտել` որքանով է փոքր հավանականությունը, որ այս աշխատանքների ավարտից մի քանի ամիս հետո ասֆալտը չի քանդվի ինչ-ինչ խողովակների պատճառով, և հաջորդ տարի կրկին հիմնանորոգման աշխատանքներ չեն սկսվի։ «Կա քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանի հստակ հանձնարարությունը` ասֆալտի շերտի անհարկի քանդում չթուլատրելու։ Նախապես բոլոր կառույցներին տեղեկացվել է, որ անհրաժեշտ բոլոր աշխատանքներն իրականացվեն ասֆալտապատումից առաջ։ Ասֆալտի շերտը կարող է քանդվել միայն արտակարգ իրավիճակների դեպքում, որի վերացումից հետո կարճ ժամկետներում տվյալ կառույցը պետք է վերականգնի ճանապարհը` բերելով այն նախկին տեսքին»,- պարզաբանեց Արթուր Գևորգյանը։ Ինչ վերաբերում է ընթացող շինարարական աշխատանքների որակին, ապա պատասխանատվությունը կրում է աշխատանքներն իրականացնող տվյալ շինարարական կազմակերպությունը։ Նշենք, որ, ըստ գործող կարգի, ի հայտ եկած թերությունները տվյալ շինարարական կազմակերպությունը պարտավոր է վերացնել սեփական միջոցների հաշվին։


Ժասմեն ՎԻԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3224

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ